CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 27, 2011

~~kahwin anak sedare~~

salam.

hari ni baru kerja balik. semalam amik cuti sebab x sempat nak balik trg hari ahad. badan penat n driver x nak balik dalam keadaan keletihan. ok saya suke sebab duduk batang kali memang x terasa langsung nak balik hehe

jom tengok gambar majlis perkahwinan my nephew.

 potong daging.

 jiran yang datang menolong.

 basuh jangan x basuh.

 sebelum akad nikah
 dah jadi suami isteri pon

 keriangan dapat jadi isteri orang.. hehehe
 gulai kawah
 khas tukang masak dri trg...


 family..
 sabor2..


 fmly sebelh perempuan
 my family
 mak sdre vs ank sdare
 adik brdik berposing
pengntin lupa nk potong kek masa lepas bersanding.. hehe jadi potong kek sebelah malam je la.


yg bestnya kenduri kat sini, hari ahd kenduri tapi hari jumaat dah ramai org menolong.. kalau kt trg, ahad kenduri, sabtu baru org datang menolong...  apa2 pon, best bila bersama semasa kenduri org yg begitu dekat dengan kita..


selamat pengantin baru shakirra & shazni. semoga perkahwinan kekal hingga ke akhirnya..

4 comments:

K.S ღ said...

sebulan tak jumpa, cikma nampak sehat! tgh bhgia jugak k?haha :D

aqma_aquarius88 said...

hehehe.. sentiasa bahagia

la d0n$eja n0reul said...

giliran cik ma bile plak???
huhuhu

aqma_aquarius88 said...

insyaAllah bakal menysul.. tp bile nye x tau la..hehe.. tolong doakan ye..