CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 7, 2011

saya busan

kebosanan melanda diri.. bukan hari ni je aku rase bosan tapi dah berhari-hari..sem ni cuma ada 3 kelas dan selebihnya masa untuk jumpe penyelia tesis.. tapi, mase free yg  banyak x digunakan dengan sebaiknya untk jumpe datin.. bila free, aku hanya pikir nak jaln2 walhal duit dah makin susut... JPA belum masuk dan terasa ingin menjerit 24 jam tanpa henti smpai JPA masuk.. boleh macam 2??

kalau duit dah ade, cnfm aq x melekat kt bilik hri2 xde kelas macam ni.. xpelah.. sekurang-kurangnya sekarang time untuk aku menghayati bilik aku yang diumpamakan sebagai bilikku, syurgaku... hehehe.. xpe..

ok.. slme ni aku sibuk cari rumah sewa yang dekat2 dengan tmpt li aku tp rupanya pihak mereka dah sediakan penginapan percuma.. kepala x pening dah pasal rumah sewa.. heheh. bebanan dah makin berkurang.. harap2 pihak fatisha agrofarm menyediakan elaun untk kami... heheh.. x berharap tapi sedikit berharap..

*aktiviti petang lepas ni mungkin diisi dengan beriadah. best kan.. dah xde lagi aktiviti buat taik sepetang...

1 comment:

hans said...

den pun selalu melekat dkt bilik
dah kena jimatkan duit
hahahaah

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen