CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 1, 2011

~~otak-otak, sata dan nasi minyak~~

esok harap2 plan aku jadi.. dah sampai rumah nafsu makan makin membuak-buak... nak makan sata lah, otak2, nasi minyak la.... wahai badan, tolong bagi aku sakkit.... bila sakit, nafsu aku dah xkan jadi seperti sekarang.. eh, boleh berdoa macam tu? huhuh.. tapi aku taknak sakit.. terlantar di katil dan hanya nakkan emak... dasar anak emak!!

sata yang best di kuala kemaman


nasi minyak


biarla... balik rumah je aku berpeluang makan makanan macam ni... makanan kt KL x kan sama macam kat trg... nak cari nasi minyak pun susah...  time orang kahwin, baru ada.. berbeza di trg. nasi minyak dijadikan makanan harian.. tak kira pagi @ malam. kat pasar, x susah langsung nak dapatkan benda ni.. tolong jangan lepaskan peluang ni ok.. makan sepuas-puasnya.. yang penting, sata itu penting..hehehe

harap2 esok  apa yang dirancangkan jadi... ada sape2 mahu teman aku??


2 comments:

le0princess said...

sedanyeee!!!

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih