CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 3, 2012

~~azam~~

 salam.

selamat tahun baru.. walaupun hari ni dah 3 januari, tapi rasanya belum terlambat. masih berada pada bulan januari kan. 

bila tahun baru, orang sibuk bercerita pasal azam baru. masing-masing sibuk menanam azam yang tinggi dan ada kalanya susah untuk digapai. aku? azam tahun lepas ada yang dah capai & ada yang tidak. tapi aku bersyukur sebab aku masih diberi kesempatan untuk bernafas. dan selagi  bernafas di muka bumi ini, aku akan terus berjuang untuk mencapai kejayaan.

antara azam kawan2 aku dan rakan2 di facebook..

  • nak beli boat & 4x4.
  • nak berjaya tamat pelajaran di peringkat sarjana
  • nak kahwin
  • nak pergi melancong ke luar negara
  • nak naik pangkat
  • nak jadi kaya
semua orang berazam yang tinggi2 dan kadang aku fikir susah untuk kita gapai. tapi x salah berazam dan mungkin itu menjadi pendorong kepada kita untuk terus berusaha dan berjaya kan. sama2 kita doakan semoga ianya tercapai.





dan macam2 lagi.. azam aku?

  • dapat kerja yang sesuai dengan kelayakan aku
  • menjadi penyumbang kewangan kepada kelaurga
  • kahwin??hummm perlu difikirkan lagi
  • beli kereta
  • master? (buat masa ni dah x rase nak sambung) huhuh
  • kalau dah kerja tetap, nk buat rumah dulu sebelum beli kereta (nak buat sewa rumah)
mampu ke?  yang paling penting, aku nak menjadi yang lebih baik dari sebelumnya dari semua aspek..  amin...


No comments: