CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 27, 2010

analisis~~~~

bestnya bila exam dah berakhir,  rasa terlalu tenang.. heheh walaupun exam tadi aku memang xbleh jawab sangat.. tapi takpelah.. kalau diberi masa setahun lagi pun, belum tentu aku boleh jawab.. bila kuar je dari dectar tadi, rase dah lepas 1 bebanan yang amat berat bagi aku..hikhik...

ok lah.. aku  nak flash back n intai2 semula paper yang dah aku amik sem ni...


12.04.2010~~~~KAJIAN ATMOSFERA~~~~
    
 boleh dikatakan subjek yang boleh membunuh aku..  lain yang aku baca, lain yang kuar.. dah lah aku baca banyak benda  dan antara 6 soalan yang  dia bagi, 1 soklan je yang aku boleh jawab.. tengok je soklan, aku dapat rase yang aku akan kuar awal hari ni.. hukhuk.. duduk lama2 dalam DECTAR  pun bukan boleh jawab kan.. waaaa... paper permulaan yang memang mentensionkan aku....... 
MySpace
next paper~~~KAEDAH PENYELIDIKAN~~~

paper ni aku  x rasa tensen sangat sebab boleh jawab yang bahagian Dr. Bib punya.. tq DR bib sebab bagi hint kat student.. hehe.. kalau tak, ketensionnya akan mula menguasai diri... aku taknak benda yang sama berulang macam paper kat atas 2... uhuhuhuhh.. X SANGGUP!!!!!!!!!!!!!!!!  so, ape yang aku nak target n pointer aku???? series aku taknak bayangkan... hukhuk.. menangis x berlagu...
MySpace


next~~~~PENDUDUK DAN PEMBANGUNAN SUMBER MANUSIA~

  apa itu penduduk??? apa itu pembangunan manusai??? oit.. ni bukan masa kau nak tulis nota lah qema.. cepat kembali ke tujuan asal....

ok2.. paper yang tak begitu susah kalau aku baca dan paham betul2.. hehe.. tapi malangnya aku rasa aku dah salah tafsir berkenaan dengan "MODAL SOSIAL"...  dan yang bermain dalam kepala otak aku masa 2, modal sosial 2 ialah penduduk... huh..... tension lagi... so, apa paper yang aku rasa aku boleh jawab dengan baik??? xde??? ini sangat MERBAHAYA!!!!! POINTER AKU??? juga dalam keadaan "BAHAYA"..

AWAS.. BERHATI-HATI DI MASA AKAN DATANG!!!! KECUAIAN MEMBAWA PADAH!!!!
MySpace
dah rasa x sanggup nak hadapi exam lepas ni..huhuh.. ya Allah, kuatkan hati hambamu ini...

next~~~GEOMORFOLOGI PINGGIR PANTAI~~

akibat study bersungguh-sungguh, aku dapat jawab dengan sangat baik paper ni.. (adakah aku perasan)... oh.. mungkin ya dan mungkin juga TIDAK!!!.... apapun, ni lah paper yang aku rase paling2 aku boleh jawab kalau nak buat perbandingan dengan yang kat atas tu.... (qema, stop cakap pasal paper lain!!!. shit!! kau nak makin tension ke??? ... elak2..


next~~~ISU-ISU KEKELUARGAAN~~

erm.... susah ke nak skor paper ni??? tak qema kalu semua nota DR. Jo kau dah letak dalam kepala... betul3x... hehe..  paper yang aku agak boleh skor lah... hehe.. suka jawab paper ni sebab boleh tembak2 cam pistol n tak payah fikir nak karang esei..... hehe... agak bagus juga n hasilnya???????  kkite tunggu dan lihat.... hikhik



last paper~~~RS,GIS dan GPS~~~~

tengok tajuknya pun dah boleh agak kan betapa susahnya paper ni.. kalau lah soalan EN.MOKHTAR je yang kuar dalam paper ni, memang  i like le...  tapi memang x boleh le qema oi... mengamuk plak DEKAN bagi kuliah panjang2 tapi xde soklan untuk bahagian dia tu... hehhe... perlu ke dicadangkan kt DEKAN yang memang bahagian beliau xperlu exm???? ada sape2 setuju tak???? memandai lak aku ni melalut.. dekan panggil baru padan muka aku ni..... hukhuk,..

maafkan saya...~~~~ saya x bersalah~~~ nangis n terus nangis.... manja lah kau ni qema... x suka3x...~~



lagi paper?????????????? dah habis da... n rumusannya, FIRST paper & LAST paper, buatkan aku dah mereng... x dapat jawab dengan  baik..... yang lain?????? boley la... hikhukhak......


my target this sem..
kajian atmosfera        =        c+
kaedah penyelidikan  =        A-
penduduk               =       B
                 pantai                  =        A(conpius)
isu2 family                =        A-
rs,gis, gps                 =        B
koke                        =        A(conpom)hikhik

pointer=?????????????? ..... malaslah nak kira..
tunggu dan lihat hasilnya.. sama x dengan target aku ni..



aku memang suka target tapi?????


MySpace



p/s: jaga diri leklok.. esok dah nak balik rumah.. jumpe di post yag len.... heheh.. i miss my family..

No comments: