CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 29, 2010

bila hati dilukai...¬¬¬

salam semua..

bestnya bila dah ada kt kemasek... dah lama sangat x balik  sini.. sem ni aku cuma hanya balik sekali saje.. korang pun same macam aku tak??? hiikhik..

best tak tajuk aku pada malam ni... sedih kan, sayu pun ada gak...tapi hari ni aku rasa nak cakap pasal ni.. x kiralah mood aku ok @ x, nak cakap jugak pasal ni..

 MySpace

apa korang rasa bila hati korang dilukai.. x kiralah oleh sesiapan pun.. sedih kan.. x sangka orang boleh buat macam 2 kat kita...mungkin hati kita terlalu lembut dan mudah mengalah menyebabkan orang buat macam tu.. tapi sampai bila kan.. kita pun ada perasaan dan harga diri.. selama ni buat baik sebab kita tak nak gaduh2 tapi kalu dah selalu dilukai, dah x sanggup nak terima... betul kan....betul3x(versi upin & ipin) hikhik..


MySpace
biasanya, kita akan terasa dengan orang yang kita betul2 sayang kan.. kalu kawan, mungkin terasa jugak tapi takdelah sampai nak nangis2 kan.. huhuh.. sedih2.. sangat sedih.... saya benci semua ini...(sbo ye qema) tenangkan hati  sendiri.... waaaa

dulu masa tinggal berjauhan, kata tak sanggup nak duduk jauh2.. nanti tak sanggup menanggung rindu..
sekarang bila dah dekat, kata menyesal lah sebab selalu gaduh... apa semua ni.. jauh susah, senang lagi susah... xpelah, nanti nak cari kerja jauh2 dan taknak balik kemasek dah.. biar jauh takpe asalkan tak gaduh.... huhuhu.. sanggup ke????

bila dah jauh, kalu kita tak call dia, mesti dia akan kata kita dah ada orang lain.. kita dah x ingat dia, kita buat-buat sibuk sebab  x nak layan dia.. padahal 2 semua x betul... fitnah semata-mata... xsuke3x....

bila dia ajak kite kuar n kita x dapat kuar, mesti dia kata kita pentingkan kawan2.. bila kita dah berkorban untuk dia, dia kata kita pura2... kata kita buat x ikhlas... bila dia pentingkan kawan2, kita x cakap apa2 pun... sebab kita faham dia.. kita xnak dia benci kawan2 kita sebab kita xpernah benci pun kawan2 dia..

 MySpace

dulu masa kita kat u, dia kata rindu sangat2 & dia kata nak jumpa kita  tapi bila kita dah balik n nak jumpa dia, dia kata kenderaan takdelah.. pastu dia kata dia xde mood dah nak jumpa kita... kita nangis seharian sebab dia sampai tertido kat atas sofa.. bayangkan dah janji awl n sampai petang kita tunggu tapi last2 x dapat jumpa dia..  kita x suka sebab dia hanya ikut mood dia...

dulu antara kita selalu saling maaf memaafkan.. tapi sekarang dah takde langsung.. kalu gaduh, saya yang dipersalahkan.. dia semakin keras kepala.. kadang2 saya fikir, sayang ke dia macam dulu.. kita dah x rasa dah apa yang pernah kita rasa dulu...

MySpace

kenapa jadi macam ni???
  • sebab kita dah x cute macam dia ke??/huhu
  • sebab dia dah ada orang lain ke??
  • sebab saya jadi bebanan dia ke??
  • sebab saya x bijak macam dia ke??
  • sebab saya dah makin besar ke??? waaaaa ( saya xnak kurus semata-mata sebab dia.. saya xnak hipokrit)
  • sebab saya diri saya ke????
MySpace


maaflah.. malam ni xde entry gelak2... sebab hati ni dah terlalu sedih... sedih n terus sedih.. sampai bila?? minggu depan dia dah takde.. gaduh n trus gaduh....


x suka...... x suka......x suka......

MySpace
MySpace

MySpace

1 comment:

nur mamat said...

qma.. muke sek ganah. tapi dlm ati ade taman!!
sabo ar qma. mu xyoh ar pikir sgt. tgk mcm aku skung. relex jerk.
aku xtaw ar sape yg mu mksd kam tu. kaseh mu ke sape. aku xtaw. tp yg aku boley oyk. sabor lah qma. jgn d fikirkan sgt.