CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 21, 2010

~~~~apa nak dikata~~~~

bagi masa sedikit untuk jari menari di blog sendiri.. 


sangat bosan di malam hari.. masih dalam mood rayakah?? raya haji tahun ni sama seperti tahun2 lepas. yang lainnya, tahun ini tambah seorang ahi baru dalam keluarga. kehadiran anak saudara baru pada 8.11.2010. sangat2 suka sebab dah lama tak menyambut kehadiran anak saudara...


 kecik kan. 2.4 kg je...


semalam, ada sedikit majlis di rumah kakak aku sempena anak saudaraku  yang nak berkhatan dan ditambah dengan majlis cukur rambut. sedikit letih melayan tetamu..

 selepas majlis cukur rambut...

kidnap anak jiran sebelah.. heheh


 teringat kejadian 3 hari lepas di satu tempat. terjumpa seseorang yang aku pernah sayang. terserempak depan-depan tapi tiada sapaan walaupun 'hai'.. malu sangat ke nak tegur aku walaupun dia bersama tunangnya?? bukan nak mengungkit, tapi ini ke sikap manusia.... xpernah nak hargai seseorang yang pernah berkawan  cukup lama dan kadang2 tempat dia luahkan perasaan waktu dulu?  ... hati sangat2 terasa tapi apa boleh buat kan.. terima seadanya,..


hari ni hujan agak lebat tapi nasib baik tak banjir. perlu sentiasa berwaspada dan barang-barang ada yang dah dikemaskan... yup...  perlu bersedia sebab sekarang musim banjir..  berdoa semoga tahun ni tak banjir seperti tahun lepas yang memang agak teruk... amin.....

2 comments:

hans said...

geram tgok baby sebab comel

P/S : Kenangan Di Hostel : Bila Tiba Waktu Hari Minggu

nur mamat said...

comeyyyy eeee... mcm cik dayah.. teet