CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 4, 2010

````kat rumah~~~~

salam...

sape yang x suka balik kg??? aku salah sorang yang akan dislike status ini.. sebab aku  sangat2 suka bila ada peluang balik kg.. paling best tanpa memikirkan ada lagi exam yang belum selesai... takpe.. enjoy dulu sebelum start study subjek geo pengangkutan.. heheh.. sory prof rahim. tapi aku akan cuba buat terbaik untuk subjek prof...

bukan aku je suke bila dapat balik kg.. mak aku pun suka sebab dia dapat g jalan2.. betul... ini tak tipu... heheh..sampai rumah pukul 3.00 pagi, tido pukul 5 dan pukul 9.00 mak aku dah memekik suruh bangun sebab nak ajak g rumah mak sedara aku... ayah aku sangat2 paham aku sebab dia kate, orang baru je balik, nak ajak g jalan dah.... biar la dia tido dulu...hehehe

xpe... saya pun anak yang baik, bangun tido, mandi, siap2 nak bawak mak g kemaman... malam kuar lagi dengan manih tengok wayang... hehehe.. yang pastinya, hari ni ada plan lagi... kawan aku manih awal2x lagi dah msg ajak teman g  kemaman... sangat2 x sunyi ada kat rumah... hehehe... 

subjek geo pengangkutan belum study lagi.. takpe.. masih banyak hari lagi....

No comments: