CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 22, 2010

rindu pada mereka

bosan bila keseorangan.. hati terasa mau tengok wayang... menunggu ajakan kawan2 @ sesiapa yang sudi... masa kat u, bila bosan n duduk sorang2, tiba2 ingatan pada rumah.. ingat mak ayah, anak saudara, kawan2 kat kg.. tapi bila kat rumah, terasa rindu pada kehidupan kat U.. huhuhu..


aku rindukan pada orangg yang aku sayang, kawan2, bekas roomate aku yang dah lama sangat aku tak jumpe. rindu sangat2 pada mereka.. rindu nak buat aktiviti sama2 dengan mereka.. bekas roomate aku yang aku sayang, suhaidah dan dila.. rindu pada kamu yang pernah hidup sebilik dengan aku. su, insan yang selalu bercerita apa2 je dengan aku, kadang2 tolong aku buatkan kerja.. tolong editkan gambar aku.. ye. aku suka tengok su edit gambar.. sangat2 cantik.. rindu nak keluar makan2 dan jalan2 dengan kamu.. aku rindu semua...

 thanks su..

rindu juga pada kawan2.. rindu nak buat kerja sama2, rindu nak sewa kereta dan pergi jalan jauh2 tinggalkan UKM beribu batu...hehehe..

last, orang yang sangat2 aku sayang... rindu jugak sama dia... tanya pada diri 'rindu ke dia pada aku'...." angin, tolong sampaikan rindu dan sayang aku pada dia boleh"??... aku rindu dia tapi x tau cara untuk aku jumpa dia..   lagu kat bawah aku tujukan untuk dia walaupun belum tentu dia baca...


Sayang aku ingin berbicara kepadamu
Tentang apa yang tengah aku rasakan
Ada apa ada apa katakanlah semuanya
Ku kan dengarkan duhai cintaku
Bila nanti orang tuamu tak meridhoi
Dengan apa yang kurasakan padamu
Semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
Begitupun orang tuaku
Kau takkan tinggalkanku
Takkan pernah sayangku
Janjimu janjiku untukku
Takkan ada yang bisa pisahkan kita
Sekalipun kau telah tiada
Akan kupastikan
Ku kan memeluk mencium di surga
Jangan kau pergi tinggalkan Aku
Bawa aku kemana kau mau
Janji ku padamu Jiwa dan ragaku
Mati
ku pun mau


x sabar nak berjumpa dengan orang2 yang aku sayang...

2 comments:

la d0n$eja n0reul said...

wawawa....
saye pn 0wrg yg awak sayang erkkk...
terharunyee...
syang awak gak...

aqma_aquarius88 said...

tau2 je erk i rindu u.. heheeh.. 6t jmpe k...