CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 10, 2010

kembali seperti dulu.....

lebih kurang seminggu sudah tidak meng update blog ini... bukan kerana kesibukan  tetapi tiada idea untuk ditulis dan dikongsi....so, mendiamkan diri lebih baik bagi aku.. bila online dan membuka blog, perkara yang pertama yang aku lakukan adalah tengok samaada  blog " dunia sebelah zara" ada mengupdate  entry baru @ tidak... entrynya sentiasa menarik minat aku untuk terus membaca dan terus membaca dan kadangkala, aku turut kolmen di blog beliau... 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hampir 3 bulan sudah aku bercuti di rumah bersama-sama keluarga dan esok tibalah masanya untuk aku kembali ke UKM tercinta dan menjalankan kehidupan sebagai seorang pelajar semula.. oh tidak...!! dah bersedia ke aku untuk kembali menuntut ilmu.. menghadiri kuliah dan terpaksa bangun pagi2.. oh!!! sungguh tidak sanggup rasanya.. tapi, nak atau tidak, itulah tanggungjawab yang terpaksa aku lakukan demi untuk mencapai segulung ijazah... betul x...

sedih rasanya meniggalkan keluarga esok( macam belajar kat overseas plak kan)hehehe.... masa untuk bersama kawan2  ukm dah tiba n masa untuk meninggalkan kawan2 di kampung... aku pergi dulu kawan... doakan kejayaan aku di UKM tercinta.. hehehe... juga sudah puas menghabiskan duit di kampung, n semestinya di sana nanti, lagi banyak wang habis bukan... 

pada ibu dan bapa, nantikan kepulanganku di hari raya.. ananda pasti pulang menyambut hari bahagia bersama-sama kalian... hahaha.. aku dah makin mengarut apabila malam dah semakin larut.....

selamat malam semua.. semoga hari esok masih ada untuk kita agar dapat kita menjalankan kehidupan sebagai khalifah di muka bumi ini... 

selamat malam dunia

No comments: