CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 27, 2010

salam..

 muncul semula di blog saya untuk kesekian kalinya.. jarang sekali ingin mengepost di sini kerana idea sering kali tidak mahu keluar dari kepala saya...ya.. kenapa ya.. orang lain,  mampu menulis sehingga 3 entry sehari... boleh bagi idea sedikit pada saya wahai insan2 yang berkaitan?....

ok... hidup seharian yang kadang2 amat membosankan.. pergi kelas, makan, tidur, novel... oh... kadang2 kita memerlukan ketenangan di bilik dan mungkin tidak...betul kan?.. keadaan bilik yang tidak pernah aku bayangkan... sangat2 tidak cantik bagi aku... dengan keadaan almari yang tidak mempunyai 1 pintu... adakah itu sesuai dan setimpal dengan bayaran yuran yang mahal dikenakan...?? sungguh tidak2 adil bukan.. tq untuk office dan jaksa2 yang terlibat menempatkan aku di sini.....

so, untuk menceriakan bilik aku yang agak kusam, aku belikan apa2 yang patut untuk menampakkan bilik aku lebih ceria... so, inilah hasilnya walaupun tidak begitu hebat aku menghiasnya.. sory, aku bukan designer.. tapi aku juga mampu menghias mengikut seleraku sendiri.... jom terjah..

sila jangan komen kalau ini tidak menepati citarasa anda.... hehe

ya.. saya memang seorang yang jiwang...
...????......

kalau ini bilik aku sendiri, ingin aku renovate bilik ini menjadi sebuah kondo...heehhe... oh.. sungguh tinggi impian... bukan ke itu lebih selesa...


3 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

eh, ada gambar Tan Sri P.Ramlee!

:)

nur mamat said...

i like pic p ramle..
haha..
gud2 ade jalan mau hias bilik yg tersedia indah tersebut!

aqma_aquarius88 said...

yup.. sy pemint p.ramlee ktakan.. hehhe...

ozieboo: mau sertai saya ke hias bilik lagi...