CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 12, 2010

...lepas exam....

exam dah habis. boleh jawab @ x, itu belakang kira.. yg penting, fikiran hanya di rumah-rumah dan rumah.. x sabar rasanya nak tengok anak sedara baru.. anak orang lain, aku yang sibuk pikirkan nama yang sesuai.. oh... saat aku menimang cahaya mata lambat lagi, jadi tidak salah rasanya kalau aku yangcadangkan satu dua nama... (tiba-tiba hati berkata aku mahukan anak.. yup.. aku mahukan anak lelaki yang comel.. anak-anak  lelaki pon boleh).hehehe.. boleh bagikan saya suami yang comel jugak??


apa harus kukatakan pasal exam.. hanya redha dan tawakal dengan jawapan yang aku luahkan di kertas jawapan . harap2 sem ini semuanya ok walaupan ada 1 @ 2 paper yang langsung x ok.. maafkan saya Dr. Ikwan. soalannya senang sangat sampai saya hanya mampu melihat dan tersenyum.. ok... aku mau tunggu keputusan..


sem 5 dah pun selesai.. teringat masa sem 1 thn 1 bila selesai jawab exam.. keluar dewan, soalan yang aku tanya kat kawan2 'boleh jawab x'... bila jawapannya 'x boleh', aku sedikit lega kerana ada kawan2 yang senasib dengan aku. tapi, time keluar result, result aku jauh ke belakang.. sungguh sedih kan. so, apa yang aku mampu katakan, otak manusia berbeza-beza.. tolong jangan samakan kemampuan diri anda dengan orang lain... buat setakat yang kita mampu n jangan bagi tekanan pada diri.. itu aku..


bagi aku, saat2 nak masuk exam, jangan sampai tiada ilmu langsung berkenaan dengan subjek yang kita nak jawab. kalau tak, resah gelisah diri kita. masuk dewan, pandang kiri pandang kanan, tgk kertas kejap, pusing kiri kanan balik tengok pakwe hensem..hehheh..opsss. ... ini bukan saya... 


tengah2 best menaip kt blog aku ni, teringt kat barang2 yang belum kemas... lusa dah nak balik... so, chow dulu.....

1 comment:

myRan@na said...

iii...thniah c.ma,dah dapt ank sdre bru pe nyer..msty tomey kan.girl o boy2??naty kim salm kt baby aw..b a gud aunt=),..nnnn..kim salam kt sume'cik,k.long,k.waty,adk irah,n,sume2 lah.he3