CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, June 3, 2010

apa sudah jadi~~~~~~





aduh!!!!! sakit badan melanda aku sekarang.... sepanjang cuti sem, hari ni baru aku bersukan... 2 pun  just main badminton pun dah semput cam nak mati.. huhuhu.... agak2 le kan, brapa kilo aq turun men badminton tadi.. hahah.. berangan le kerja dia... lau main badminton, lepas 2 makan 2 pinggan, turun ke macam 2.. huhuh

niat di hati memang nak sangat2 turunkan berat badan tapi x mau le dengan cara makan pil diet ke, jamu ke & apa2 jelah.. huhu.. bahaya2.. mana le tau lepas kurus ada ketumbuhan ke.. oh!!! sungguh aku tak sanggup menaggungnya... biar le aku kurus dengan bersenam tapi.........................................   boleh ke  ( dalam dunia ni xde yang mustahil kan)btl2x................

aku nak badan aku yang macam dulu.... dulu??????? yup2.. sebelum masuk UKM... 2 tahun aku dekat u, berat badan naik 20 kg.. cuba bayangkan.. oh!!!!! sungguh bahaya... bukan 2,3 kg tapi dua puluh.....  apa jadi pada aku jika 1 tahun lagi aku kat u kalau aku x berubah dari sekarang..... sangat2 sedih..

yang paling sedih, balik ke kg, bukan  setakat family yang tegur aku yang tegur aku dah bulat terlampau tapi kawan2, org kg lagilah, sedara mara pun sama... perlu ke aku marah... oh tidak!!!!! 2 lah kenyataanya... so, aku kena trima je kan... sobsob....

aku nak aqma yang dulu, petang2 turun jogging kat padang sekolah, main bola jaring, hujung minggu pagi2 jogging lagi..... oh.. sungguh2 aku rindukan saat itu.. kenapa susah sangat aku nak praktik kat u.. kenapa?? kenapa?? xde kawan?? tidak.. ada je kawan yang ajak jogging kat stadium ke, tasik kejut ke.. tapi 1 je jawapannya..

M.A.L.A.S...
. so????? apa aku nak kata... bila dah penyakit 2 menyerang diri, takde sape boleh ubah diri kita kan..

makan kat u sangat tidak teratur... huhu.. x seperti di rumah.. kat u, tiada sarapan pagi langsung... bangun2, terus lunch.... so, ni punca berat badan aku meningkat... x makan pagi tapi lunch yang sangat banyak.. huhuhu.. petang makan lagi, malam makan lagi n terus makan sampai lah aku tertido... huhu

apa nak jadi dengan aku sekarang.. 

azam baru???? mudah ke???  oh kawan2.... bantulah aku.. orang tersayang, bantulah aku...  waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. nak nangis...


kalau lau nangis boleh kuruskan badan, sanggup ke aku menangis????????????????????????????? sampai aku jadi seperti dulu....

dulu..



sekarang... 


gemuk kan???/ huhu.. tengok peha, tengok perut... huhuhu
bila berjalan jauh, rasa sangat letih....

2 comments:

khalidah said...

nasib kita agak serupa di sini...tp saye lebih desperate utk kurus laa...cuma tak wat ape2 melainkan makan saje...

jemput2 singgah blog saye n exchange link...

aqma_aquarius88 said...

hehe.. lbh kurg le 2... sy pun bkn wat ape2 pun... nafsu mkn besar sush nk control..huhu