CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, June 5, 2010

bila hati dimiliki~~~~

cuti sekolah dah pun bermula.... faham2 jelah kan, cuti sekolah, ramai le yang nak kahwin.. kad kahwin kat rumah dah pun bersusun.. dari yang warna hijau, pink, kelabu n semua ada.. macam2 bentuk plak 2.. hehe.. kalau yang save bajet 2, satu kertas A4, boleh buat 3 keping kad undangan.. hah.. macam kat bawah ni.. heheh...memang betul2 jimat kan.....

hah.. lebih kurang macam 2 r.... hehe

budak2 bandar yang ada kampung, mesti nak balik jenguk atuk & nenek kat kg kan... tapi anak sedara aku yang sorang ni lain skit.. dari hari 2 lagi msg aku tanya bila aku nak g batu pahat....malas layan karenah budak2 ni...hehe... tulah kalau mak ayah dah busy, sampai x sempat nak hantar  anak sendiri balik kg.... dah lah anak tunggal.. memang betul2 kesian.. huhuh.. simpati pada anak sedara aku..  ( jangan nangis ye mimi) nanti cikma g sane ambik mimi.. ) heheh

melencong pada tujuan asal sebab niat aku nak cerita pasal kawin je hari ni.. hehe.. ( gatalnya)..
semalam, aku pergi kenduri kawin junior aku masa kat asrama dulu... sebenarnya, aku x dapat pun kad kahwin dari dia tapi nak pergi jugak sebab nak tengok dia bersanding..hehe.. orang x jemput pun nak pergi ke.. x malu kan...

aku memang x sangka budak 2 dah kawin.. hehe.. aku kenal dia sebagai seorang yang gila2, memang x matang langsung...hehe.. memang perngai macam budak2..... tup2.... dah kawin... hehe... yang kelakarnya, masa bersanding semalam, sempat lagi dia buat peace kat kawan baik dia.... 2 lah yang buat aku gelak tengok dia semalam..... hehe.. apa2 pun, selamat pengantin baru.. semoga kekal ke anak cucu.... 

 ni lah pengantinnya..... 

~~oh bahagianya.~~


sempat lagi berposing.. hehe..
hantaran untuk pihak lelaki...

erm.....k.. tiba2 ingat pesanan mak aku semalam sebelum aku pergi kenduri junior aku 2....
  • selagi x habis belajar, jangan wat perangai nak kawin..
oh!!!! impossible my mom.... heheh.
  •  nanti lepas habis belajar, jangan berkasih lama sangat,... kalau dah betul2 berkenan, masuk meminang...
hehehe.. macam best je dengar.. tapi, biar lah ada kereta & rumah dulu kan.. kawin lewat apa salahnya...bukan x laku tapi wanita berkerjaya katakan.. hehhe.. jangan fikir - k.. but +.......


itu pesan mak aku.. tapi pesan kakak plak...
  • jangan cari lelaki yang kedekut.... keluar je, perempuan yang belanja... (kalau dapat yang ni, terus reject ke).. huhuhu..
betul jugak kan.. kalau dah masa bercinta pun kedekut, masa kahwin lagi lah kedekut kan.. x nak yang gini sebab aku sememangnya seorang yang sangat2 boros... x sekepala dengan aku.. .huhuhuh


p/s: sejak akhir2 ni, rajin bebenor aku pergi kenduri orang... dah nak sampai masa aku ke?????
(qema, x ingat pesan mak kau ke)huhuh... setahun lagi dah habis belajor.. sabo2... heheh

gambar di atas tiada kena mengena... ni gambar kahwin kakak aku.... hehe...
semoga berbahagia tiey & joey...

No comments: