CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 21, 2010

apa bezanya gunting dengan saya???¬¬¬¬¬¬



¬¬¬¬¬saya=gunting¬¬¬¬¬




DIA kata DIA ada sebilah GUNTING, 
GUNTING itu DIA guna untuk potong2,'
pernah jugak DIA terluka sebab GUNTING tu, 
tapi kata DIA x pernah kisah,
x sakit pon..!!!!!!!!!!    

saya kata:---
(xpelah kalu x sakit pun)huhuh..

 dia kata lagi:

GUNTING 2 dah lama sangat DIA guna,
sekarang GUNTING tu dah berkarat pun,
tapi DIA x buang pun,
kenapa??!!!!


 saya kata :------
(kan senang kalau awak buang je.. kan dak berkarat.. dah x boleh guna lagi dah, buat semak je dalam laci awak)....


DIA kata DIA sAyAng lagi GUNTING tu,
& anggap GUNTING tu macam SAYA, (patut ke)..... huhuh


DIA kata lagi:------

DIA ada SAYA,
DIA kata DIA jadikan SAYA kEkAsIh,
selalu jugak nak bersama SAYA, 
kadang2, terluka sebab SAYA,
DIA kata takpe,
DIA masih kuat lagi............


saya kata:------
(betul ke semua tu)huhuhuh


dia kata lagi:

  SAYA ni masih kEkAsIh DIA,
satu je,,,
satu je DIA kata SAYA x sama,
DIA kata SAYA x berkarat,
so, xde sebab DIA nak buang SAYA..........  

saya kata:--------
  (pandainya Dia berkata-kata)



DIA kata:-

DIa nak simpan SAYA,
sama dengan GUNTING tadi,
tapi GUNTING DIA nak simpan dalam Laci,
SAYA??????

dalam HATI DIA...... ( betul ke)....

 saya kata:----
apa kata awak buang je gunting 2 dalam tong sampah & buang SAYA sekali dalam HATI awak..
 ok tak idea saya????.....
MySpace


sekadar omongan kosong semata-mata.. tidak ada kene mengena dengan sesiapun.... hehehe

No comments: