CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 26, 2010

jom sembang~~

apa yang aku pk sekarang???? ntah lah.. aku pun x tau.. aku serabut??? aku hepy??/ aku bangga??? oh!!!! macam2 perasaan yang aku rasa sekarang sampai tak x tau nak tulis yang mana 1... hari ni berapa hb erk.. ok fine.. 26.05.2010... oh!!! terasa sangat takut... kenapa?? kenapa??? & kenapa??

teringat 8.06.2010..  keputusan exm akan keluar.... waaaaaaaaaaaaa... seram sejuk rasa.. camne keputusan aku nanti??? series aku cakap.. aku kalau boleh memang x tak tau... tapi bila pk balik, keputusan tetap sama. yup..... tetap sama.. so, skang kena banyak2 berdoa mintak2 dapat result  yang baik aje.. uhuhuhuh.... 

ok.. nak cau dari cita ni.. dah boring... so skang, beralih ke part len.... hikhik... 

dah 2 tahun kat u... aku rasa cam sekejap sangat.. hehehe..  dulu masa tahun 1, selalu je kata, lambatnya masa berlalu tapi skang rasa pantasnya masa berlalu.. x sempat nak kejar.. hikhik... 

apa aku nak kerja bila dah habis belajar 6ti??????? terpikir ke aku pasal benda ni.. of kos lah kena pikir dari sekarang... hehe.. jom pikir cepat.. apa aku nak keje bila habis belajar?????????????????????????
oh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.. 
sangat2 bosan berbicara tentang kerja aku nanti.. tapi aku harap aku dapat kerja sesuai dengan kelulusan aku.. hehehe.. kerja jauh2 pun best jugak.. kat sabah ke, kat sarawak ke... sikit pun aku x kisah....hehehe.. bukan apa. bila lagi nak merasa hidup kat sane...




oh bosan lagi/...... layan lagu jap....

Freedom (Roy Sta Maria / Syed Haron Ahmad)


Mulanya Di Sini

( P: )
Tibanya di sini
Bagai terulang lagi
Kisah yang indah
Di antara kita berdua

( L: )
Sehingga di sini
Tiada berpaling lagi
Kita berteman
Seiring jalan dan sehaluan

( L: & P: )
( korus )
Sama sama menjejak mimpi
Sama sama mencari dan menanti
Segalanya direstui cinta sejati
Sama sama gunung didaki
Sama sama turun ke lembah sepi
Suka duka bersama dirasai

( P: )
Mulanya di sini
Ku kenali dirimu
Sehingga kini
Sehingga ke akhir waktu

( L: )
Akhirnya di sini
Ku kenali hatimu
Sehingga kini
Kita akan terus berlalu

( L: & P: )
( korus )
Sama sama menjejak mimpi
Sama sama mencari dan menanti
Segalanya direstui cinta sejati
Sama sama gunung didaki
Sama sama turun ke lembah sepi
Suka duka bersama dirasai

( L: )
Di hadapan kita ada jalan
Menuju di kejauhan ada sinar menanti
Di penghujung perjalanan ini

( P: )
Oh... sambil bernyanyi
Mendendang senandung yang syahdu
Riangnya hati dan indah duniaku

( L: & P: )
( korus )
Sama sama menjejak mimpi
Sama sama mencari dan menanti
Segalanya direstui cinta sejati
Sama sama gunung didaki
Sama sama turun ke lembah sepi
Suka duka bersama dirasai


 cau..... dah rasa mengantuk....huhuhuhuhuh.... niteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments: