CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 4, 2010

dah lame menyepi~~

best kan bila dapat keluar dengan kawan2 kita yang dah lama x jumpa.. lebih2 lagi dapat makan sama2 dengan mereka, sembang2, gosip2..... hehhehe

hari tu, dari pagi sampai petang malyanis lepak kat rumah aku. agak lama lah jugak.. maklumlah.. dah lama x jumpa aku ni.. hikhik..  tengah2 best  lepak, dari jauh aku dah nampak kereta kawan aku efa.. myvi putih TAV 9451.. ingat lagi aku plat engkau efa.. sambung lagi, pelik gak aku sebab selama ni memang x pernah datang sejak habis stpm.. masing2 mencari haluan sendiri, aku ke UKM manakala dia plak pilih untuk kerja.. gaji mahal katakan.. sape tak nak kan.. betul x..


bila dah sembang2, si efa ni ajak g pantai kemasek.. best2.. aku stuju sbb aku pun dah lama sangat x pergi sana.. lebih2 lagi efa kata dia nak belanja aku n manih minum ABC.. hihik.. lagi lah syok kan.. lagipun, nak rase jugak orang kerja belanja aku.. bukan sllu pun.. hikhik.. sebenarnya,  bukan 2 yang best sebenarnya tapi nak tahu perkembangan kawan aku yang dah lama aku x jumpa.. hehehe.. miss my fren, efa..~~~~





efa...

sampai je kt pantai, kami pun orderlah ABC 3 & yang syoknya, efa belanja lagi chiken cop.. kenyang aku petang 2... hikhik.. kenyang2 pun, malam tetap makan kan  qema.. (of cos lah) tengok badan pun dah tau....  n harga untuk makan petang RM27.. mahal x???? xpe2.. kawan belanja.. hahahaha.. setakat 27 apelah sangat kan??? (jahatnya aku).. len kali kau plak yang blanje ye qema.... (bley je kalu aku dah keje best n dah jadi pegawai n ada pangkat) hkhik

lama kami sembang2 sampai kol 7 lebih jugak lah aku rase  n banyak benda yang disembangkan... banyak jugak lah yang aku x tau pasal si efa ni.. maklumlah.. x contact terus minah ni.. hehe.. lepas sembang, sempat lagi kami berposing kat pantai 2.. bukan apa, memang susah dah rasanya nak datang pantai ni lagi walaupun rumah dekat sangat dengan pantai... kenapa erk?? ntah lah.. jawapannya MALAS..... hikhikhik..

jom tengok2 gambar kami bertiga...~~~~~~~~~~~~~


bestnya bila teringat zaman budak2.. sllu mndi pntai..~~

~~~manih~~

No comments: