CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 5, 2010

jom gelak~~part 3~~~

mi bandung~~~~~~~

selepas beberapa bulan, syaari mengadakan hubungan sulit dengan orang gajinya, Meena didapati hamil.. syaari tidak mahu rumahtangganya hancur dan mengambil keputusan untuk menghantar Meena balik ke bandung melahirkan anak mereka di sana. 


syaari berjanji segala kos untuk anak tersebut sehinggalah berusia 18 tahun. supaya rahsia mereka tidak terbongkar, syaari menyuruh meena menghantat sekeping poskad menulis perkataan "mee bandung" selepas bayi mereka lahir nanti. poskad itu bagi memaklumkan syaari menghantar segala urusan perbelanjaan untuk anaknya..


suati hari, setelah sembilan bulan berlalu, semasa syaari pulang dari kerja, isterinya salina menegur dengan muka mencuka. "bang, .... abang dapat poskad peliklah hari ini," kata salina berkerut-kerut. 
"takpe, bagi poskad 2 pada abang. 6t abang chek dulu, apa kebenda yang pelik 2!!" kata syaari.

salina pun memberi poskad itu kepada suaminya. syaari terus membaca poskad tersebut. serta merta mukanya bertukat menjadi biru, ungu dan terus pengsan...

poskad itu berbunyi:

     "mi bandung, mi bandung, mi bandung, mi bandung.!!!  2 ada telur, 2 xde telur.. tolong hantar kuah lebih ye!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehehehehe



1 comment:

cik loliy said...

huahuhuhuhuahuaua..
aku tau ma...2 gurls..2 boy...
kihkihkkhi...kembor 4 skali...