CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 27, 2010

kan bagus macam ni¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

malam yang sangat sunyi... 
ku pandang kanan, oh!!!!! ku hanya nampak dinding sahaja.. 

pandang kiri, oh mamaku tengah tido.... siap berdengkur pulak 2... hehehhe...

depan aku tv n belakang aku, my papa pun tengah nyenyak tido.. 
awalnya mama & papaku tido malam ni.. depan tv lak 2... huhhuh

so skang, sape yang tonton tv...... aku????? oh no!!!!!... aku tengah berblogging.

so, dengan pantas aku tutup tv.. sangat2 membazir kan.. ingat kata2 mak aku hari 2, bil elektrik dah sampai..... bulan ni bil tinggi.. hampir rm100... padahal kat rumah sangat2 takde orang... hanya aku berlima.. tapi........ pada waktu siang, dalam rumah hanya ada aku... mak ayah aku????

dah semestinya tiap2 hari duduk kat luar rumah bermadu kasih... hehehe... abang aku kerja, adik aku pun kerja.. so bermakna, hanya aku di rumah waktu siang.. kesimpulannya, akukah yang membuat bil melambung?????

oh tidak!!!! maafkan saya mak.. 

mana taknya, siang duduk depan tv, tapi kipas kat bilik x pernah nak tutup... ok fine... sangat2 membazir bukan.. depan tv, tgk tv, kipas buka, laptop buka... mana 1 aku nak tengok.. tv @ laptop??????
aku je yang dapat jawab soalan ni.. hikhikhik...

so, lepas ni kena kurangkan pembaziran... x kesian langsung kat bapak n abang2 aku yang bayar n aku, just pandai mengumpul pembaziran.. sungguh2 x patut kau qema.. mana sifat belas kau.. huhuhuh.. ok2.. 

"dengan ini saya berjanji xnak membazir lagi"...( boleh percaya ke ni)...  hehehehe... 

kan bagus macam ni.. hehe.. amalkan dalam kehidupan harian kita.....

1 comment:

。❤syuhada❤。 said...

kirim salam kt mama n papa=)